لباس سوم ولورهمپتون 21-20 رونمایی شد!

لباس سوم ولورهمپتون 21-20

لباس سوم ولورهمپتون 21-20 رونمایی شد!

آدیداس برای لباس سوم ولورهمپتون 21-20، با ترکیب رنگ بلوطی و سبز تیره یک لباس ورزشی شیک را طراحی کرده است. حتی اگه فوتبالی هم نباشید با دیدن این پیراهن، علاقه‌مند به پوشیدن لباس ولورهمپتون می‌شوید. این مدل طرح‌های ساده که دارای رنگ‌های خاصی هستند، معمولا جزو پرطرفدارترین کیت‌های باشگاهی به حساب می‌آیند.

چرا پرطرفدارترین؟ چون معمولا تنخور جذابی دارند. برای اینکه یک پیراهن به شما استایل خاصی بده، حتما نیاز نیست که طرح و نقش متفاوتی داشته باشه، بلکه ترکیب رنگ و نوع دوخت پیراهن عامل مهی در تنخور لباس به حساب می‌آید.

لباس سوم ولورهمپتون 21-20

سرتاسر این پیراهن بدون هیچ طرح گرافیکیست. تنها رنگ بلوطی آن به چشم می‌خورد. یقه پیراهن از نوع هفتی و به رنگ سبز همراه با یک نوار باریک سفید است. همین ترکیب رنگ در سرآستین‌های پیراهن نیز به چشم ‌می‌خورد. گذشته از این، سه نوار سبز رنگ که مهر برند آدیداس به حساب می‌آید، در حاشیه کناری پیراهن دوخته شده است.

اسپانسر، لوگوی برند آدیداس و لوگوی باشگاه ولورهمپتون نیز به رنگ سبزه. رنگ بلوطی با جزئیات سبز بیشتر به افرادی که پوست سفید یا گندمی دارند، می‌آید. اگر علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌های ورزشی هستید و می‌خواهید استایل خودتان را با پیراهن‌های باشگاهی بسازید، پیشنهاد می‌کنیم با یه شلوار ورزشی سبز تیره یا مشکی ست کنید.

به زودی لباس سوم ولورهمپتون 21-20 در سایت موجود خواهد شد!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.